Post by lutamotuta on Feb 4, 2022 18:32:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Red Ball 4 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Red Ball 4 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige punten ▞▞▞
▞▞▞ Red Ball 4 2022 version ▞▞▞
Red Ball 4 Árkádjátékok pyvl
Silvie
Goed spel, maar de combinatie van advertenties en de stomme wachttijd voor 1 leven is verschrikkelijk
het is wel leuk, maar je moet heel lang wachten voordat je weer kan spelen
Het is best leuk, maar ik download dit spel voor mijn broers, maar ze hebben problemen, want er is iets mis en ik weet niet wat er aan de hand is lol. Daarom willen ze dat ik 2 of 1 sterren geef
Prullenbak spel!! Advertenties zuigen, bedieningselementen zijn supergevoelig en het spel is glitchy. NIET aanbevelen!!!
Het enige probleem met deze game is het live-systeem, het is zooooo irritant, je moet anderhalf uur wachten om ongeveer 20 minuten te spelen totdat je geen levens meer hebt, zoals, deze game is best goed, maar ik ben niet 2 dollar premie betalen. Het verpest het spel.
kut spel
geweldig spel MAAR je kunt het niet eens langer dan 5 minuten spelen. Zodra je leven voorbij is, moet je 20 minuten wachten om opnieuw te spelen. wat is dit voor onzin.
De bedieningselementen zijn moeilijk te gebruiken en als ik op ←of→ druk, bewegen ze zo snel en altijd dat ik in het water kom, ik sterf altijd!T︵T
Bij niveau 4 zit in de weg en gaat er direct een leven af, maar voor je merkt het van zelf
ik 5 sterren willen geven maar het zou veel te lang voor nieuwe levens ik zou hoogstens een minuut
Dit is een goed en leuk spel, maar ik vind dit spel niet leuk omdat het te lang duurt om het leven te herstellen en je maar 5 levens hebt
zorg er voor dat je onbeperkte levens hebt
Is wel leuk maar niet leuk omdat je altijd filmpjes moet kijken
Dit is gewoon een spel om te winnen, ik heb niet het geld om de premium te kopen, dus ik kan niet spelen, dus ik gebruikte happmod, maar het niveau 40 is onmogelijk en dat geldt ook voor niveau 39🤬
Dit spel is echt leuk, maar het heeft maar 5 levens en het duurt ongeveer 15 minuten voor één leven
Siren Head Granny,Squid Game Huggy,Poppy Playtime,Scary Teacher 3D,Among Us,Join & Clash,Red Ball ...
Toffe spel
De controle is erg moeilijk, waardoor de bal kwetsbaar is om te sterven en de heropleving van het leven extreem traag is. Kan niet eens een beetje lang achter elkaar spelen
de levens
Red Ball 4 Arcade vdzz
Goed spel, maar veel minder levens en bijvultijd zouden minder dan 3 minuten of zo moeten zijn...
Als je een spel wilt, kun je het op elk moment spelen. DIT IS NIET HET SPEL TENZIJ JE GELD HEBT Je hebt 5 levens die elke 1 uur en 40 minuten worden aangevuld. Je kunt die 5 levens in 1 minuut verliezen in harde levels. Installeer niet als je op zoek bent naar een gratis spel
Red Ball 4 Žaid. automat. wyl
Betalen om niet te downloaden
Red Ball 4 voor Android Gratis downloaden. () Spellen, Arcade. App door: FDG Entertainment GmbH & Co.KG. Versie: 1.4.18 voor Android. Bijgewerkt op:
Stomme app!!!!!!! Ik hield van dit spel en ik speelde het toen ik 7 jaar oud was. Nu ben ik 10 jaar oud en ik heb het opnieuw gedownload, er is een stomme bug, dat is wanneer ik een niveau begin, ik kan een paar seconden niet springen en ik spring en als ik doorga met het niveau, stop ik opnieuw met springen en na een paar seconden ik springen. Hierdoor kan ik geen hindernissen springen. Los deze bug op. Ik zou het een 5-sterrenbeoordeling geven als dit is opgelost
De reden dat ik dit spel een 2 heb gegeven, is omdat je elke keer dat je al je harten verliest, 20 moet wachten!!!!!!!!!!!!! Minuten voordat er 1 hartje verschijnt😡😡😡 maar aan de positieve kant is het een goed spel!!!!!!!!!!!!!🙂🙂🙂🙂🙂🙃🙃🙃🙃🙃
Dit spel is echt goed. Maar in de levels waar je een bal over een grote afgrond moet krijgen (bijv. Boxfabriek niveau 44) als de bal in de afgrond valt, moet je sterven om de bal te laten respawnen. Zodra het valt, moet het automatisch respawnen
Deze game is geweldig, maar de reden waarom ik hem slechts 2 sterren heb gegeven, is dat deze game het slechtste life respawn-systeem heeft. We verloren ons leven binnen een minuut nadat we in het water waren gevallen. Ontwikkelaars voegen extra levens toe of veranderen het leven respawn-systeem.
Red Ball 4 آرکیڈ rxli
Als je sterft in plaats van opnieuw op te starten, moet je wachten. Deze app is waardeloos zo nu en dan kun je een advertentie bekijken, maar het is verschrikkelijk omdat ik ongeduldig ben. En ook in baasgevechten kun je niet naar huis gaan, dus het verspilt levens! Deze app is waardeloos als je een tijdje wilt spelen
een heel leuk spel maar je moet 20 minuten wachten voor één leven en elke keer als ik een level heb uitgespeeld gaat hij naar het menu van mijn tablet.
Deze game is echt leuk om te spelen met zo'n uitdaging die je aan het spelen houdt, die je zal proberen te laten stoppen door te wachten op ik weet niet hoe lang of microtransacties te kopen met Premium. Dit is een enorme stap terug van de laatste 3 games en de spin-off rode en blauwe seires, maar het is nog steeds een leuk spel, dus je moet ze dat geven.
Solar Smash Simulator mmfq
Dit spel is leuk Ik hou van dit spel we hebben 5 levens als we 5 keer verliezen zal het 0 zijn en we wachten altijd 15 minuten om te verhogen tot 1 dit spel is eerlijk ik kan dit spel spelen zonder enig probleem dit spel is zo leuk
Heel leuk spel maar waarom moet haar 5 levens zijn echt irritant aseblieft doe die 5 leven weg ik moet een kwartier wachten en waneer komt nieuwe update ik wacht alle 2 jaar pls update
Veel te hard en naar mijn mening en niet zijn er niet genoeg checkpoints en ook als je dood gaat word je daar super boos van
Het is een super stom spel elke keer als je levens op zijn moet je nieuwe levens kopen je kan het niet spelen op uiteindelijke pleken
Nou... eh. Ik heb een computer zo groot als een kleine tv. En dit maakte de besturing erg moeilijk te gebruiken omdat ik mijn muis moest gebruiken om apart te springen. Ik denk dat dit een upgrade kan gebruiken, zodat computergebruikers zoals ik en vele anderen snel en nauwkeurig van dit spel kunnen genieten.
Leuk spel
De game is geweldig en alles behalve het probleem is dat je de hele tijd advertenties laat zien, maar als je uit levens komt, kun je ze niet meer zien voor het leven, repareer dit alsjeblieft. Ik speel het spel nu al een paar jaar en vanaf het begin is het probleem hetzelfde
OK
😀Deze app is erg leuk! Beoordeel 5/5 omdat de bazen zo gemakkelijk zijn👑😎 Ik heb al twee bazen verslagen, goed gedaan door de manier waarop de eindbaas zo moeilijk is! Omdat ik de hele gameplay ken en lang geleden bereikte ik de eindbaas en het was moeilijk!😠😠