(Android/iOS) Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight snyder flere nøgler
Feb 4, 2022 18:20:12 GMT -5
Post by lutamotuta on Feb 4, 2022 18:20:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight 2022 version ▞▞▞
Alt du gør er at skubbe annoncer ned i halsen på alle. Der er en annonce efter hver historiematch. Gameplayet er kedeligt og gentagende, kontrollerne er meh, og grafikken har intet unikt i sig. Alt er stjålet, og du forsøgte ikke engang at gøre noget lidt unikt. Du stjal endda kontrolstilen fra et andet spil af nøjagtig samme stil! Ærligt talt. Du er så lam.
Spillet var sååå godt 𝚂𝚘 𝚆𝚊𝚛 𝙰𝚗𝚍 𝙸 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚙𝚑𝚒𝚌𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝𝚜 𝚒𝚗𝚓𝚘𝚢𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚍𝚍 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚒𝚗 𝚏𝚞𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚏𝚞𝚝𝚞𝚛𝚎 ..
Så dette spil er meget sjovt, og jeg nyder det, så du må undre dig over, hvorfor fire stjerner? Årsagen er, at når jeg fik en karakter, hvis jeg trykker på helte, kan jeg se den karakter, men når jeg går ind i historie eller turnering, er karakteren ikke synlig. Ret dette, og jeg vil give en bedre anmeldelse. Men udover det er spillet godt. Tak skal du have.
Dette spil er så FANTASTISK!!! Det er sjovt og vanedannende, men det kan forbedres, prøv at tilføje flere kombinationer og tilføje en kick-knap for at lave ekstra kombinationer med punching-knappen og også tilføje flere specielle bevægelser for at gøre det mere spændende og sjovt. Det er alt, jeg har at sige, og jeg forstå, om det er for meget at forlange, og hvis nogen, der ønsker at downloade dette spil, så tøv ikke med, at dette er et af de bedste stick-spil, jeg nogensinde har spillet. Jeg vurderer dette spil til 10/10, tak til udviklere for dit fantastiske arbejde. Hold dig sikker👍
De bedste Dragon Ball-spil - AndroidAyuda
jeg kan lide det
PVP er ødelagt. Hvorfor kan andre spillere konstant slå mig et sted, indtil jeg er død, men når jeg rammer dem, flyver de tilbage? Ødelagt spil.
Stickman Warriors - Chiến Binh Rồng Thiêng Hành động fyf
Lame kontrollerer for mange annoncer. Hvis modstanderen fanger dig et sekund ubevogtet, er du død, et slag, og du er lamslået, ingen vej ud af nærkamp. For mange vanvittige annoncer!!!
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Acción mjwo
Det er svært at vurdere et spil, hvis det ikke engang indlæses. Ser bedre ud end den anden, jeg spillede før. Plz ret denne fejl, så jeg kan spille..
Gør det nemt! Meget nemt spil!!! Hvis du bruger en kombination, har den anden modstander ingen mulighed for at kæmpe tilbage!!
Godt spil, men folk kan svært gimmick det. Det er frustrerende, når folk fejler det, så de kan tvinge dig ud i en uendelig byge af nærkampsangreb. Sutter, når du gør det godt, og så slår de dig én gang, og du kan ikke svare eller gøre noget resten af tiden.
ONE PIECE Bounty Rush - Team Action Battle Game - 43000 APK ... Stick Shadow Fighter - Supreme Dragon Warriors 1.1.8 APK.
<0uBJxS8:0uBJxS8:0uBJxS8> <0uBJxS8:0uBJxS8 ...
Det er mega sjovt vis man har setbden
Generator Valutaer Og Diamanter Gratis For Kingdom Defense 2
Det mest uoriginale, intetsigende og kedelige spil, der findes. Al online pvp er bare folk, der spammer en punch combo efterfulgt af en ki blast, før comboen slutter og skyl og gentag. Det er bogstaveligt talt bare den, der får det første hit vinder. Der er ingen færdigheder eller strategi til dette spil.
Okay. Dette er langt det bedste mobile kampspil, jeg har spillet. Der er dog 2 problemer, der plager spillet. For det første er det meget nemt at få en næsten uendelig kombination. Alt du skal gøre er bare spam-puncher og den svage eksplosion (Skill 1) for at holde en kombination i gang latterligt lang med tilsyneladende ingen måde at bryde kombinationen, når den først starter. For det andet føles PVP betale sig at vinde, da nogle af de stærkere karakterer du skal betale for. Hvis vi havde et combo breaker-træk, ville det i det mindste være en massiv forbedring
Bruhh i spinningen blev jeg ved med at bruge en video til at blive ved med at dreje den, men den lander altid det samme sted. Jeg er så sur, da jeg ville have en god fighter. Den vil ikke have, at du får en god præmie og bliver ved med at give mig den lorteste præmie. Jeg ville have givet det en endnu lavere placering, hvis det var muligt.
Den er god indtil videre, men men den har mere potentiale, her er nogle ideer, jeg kom med. karakterskaber, vagtpauser, øjeblikkelig transmission (teleportér, for at modvirke vagtpauser, men har begrænsede tider, du kan bruge det) onlinekampe, andre anime-karakterer (karaktererne er nu for det meste dbz), flere scener, forskellig musik, match auraerne med karakter og match stemmerne med karakteren, ikke alle lader op som dbz-karakterer. Dette er bare ideer, tag dig tid, alt i alt er det et godt spil
Det er et godt spil, og jeg elsker 3 mod 3-kampene, men det kunne være, som om du har holdkammerater til at spille med modstandernes holdkammerater og bam-indhold
Dette spil er ikke så fantastisk, alle de gode skins du skal købe, og ingen af karakterernes navne er stavet rigtigt, og nogle gange er underteksterne ikke stavet rigtigt.
godt spil, men pico er så stærk, at det er uretfærdigt, tilføj gratis helt, så stærk, tilføj helt, som du kan købe med mønt eller opgradere din helte eller kraft
Så god og underholdende min søn Spiller det hele tiden, den eneste gang er for mange annoncer
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Ação gpff
Dette spil er virkelig underholdende og et af de bedste kampspil, jeg nogensinde har spillet... det eneste, der fik mig til at give det 4 stjerner, er, at det er så nemt at spille... Jeg kan nemt slå enhver modstander... Så jeg vil gerne bede udvikleren om at gøre det lidt svært og mere udfordrende..
Jeg kan ikke lide det her spil så meget, fordi når du ki blast, kan du kun bruge 2 gange og genoplade, og men modstanderen kan ki blast mange gange, og en turnering kan modstanderne blive super saiyan, når de lader op, men det gør jeg ikke, hvilket ikke fair spil når du spiller et dragan boldspil, når du blokerer modstanderen, efterlader de stadig skade på dig, men det gør de ikke, og når du rammer dem, oplader de freaken, når han ramte mig, jeg oplader ikke, du skal opgradere dit spil mere bedre
Bedste spil til at spille i din fritid, men det har nogle problemer, mens du spiller spillet, medbring venligst mulighed for tilpasset layout, det er så svært at spille med det, jeg er venstrehåndet, det er derfor, jeg beder om det
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Hərəkət pzp
Jeg elsker virkelig dette spil, jeg spiller endda på de fleste af mine enheder. Noget jeg virkelig vil have tilføjet er accual PVP. Jeg vil også gerne have flere karakterer og flere lydeffekter, når karaktererne kæmper, for eksempel når Freiza angriber, laver han den samme lyd som goku (freiza har en mere ophøjet ond stemme). Så det er nok det eneste, jeg har at sige, men udover alt det er alt fedt, fortsæt det gode arbejde!
Sjovt i starten, men når du begynder at lave pvp, føles det som om du går imod AI's, det er over normale menneskelige evner til at forudsige alle mine bevægelser
Ville vurdere lidt højere, hvis ikke for den frygtelig skrevne dialog. Får mig til at grine og ikke på en god måde.
Ok... Problem: installation! Ok, så jeg spiller sparker mig ud. Afinstaller, vil ikke engang lade mig downloade det igen... Men mens jeg spillede ret godt, læg bare flere karakterer og gør dem gratis... Og ingen annoncer... GRATIS.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Action nywv
2 stjerner- Jeg støtter dette spil, og dette spil er nogle gange så sjovt, og nogle gange kan det få mig til at stresse, fordi alle chefer, dette spil har brug for en balance, 1-For det er ikke redde mine fremskridt, jeg har købt alle karakterer, : < Jeg troede, det spares med Google play spil
Jeg bedømmer denne app til 2, fordi jeg køber 2 karakterer, der koster 900+. Jeg forlader spillet, efter jeg er tilbage til spillet. Spillet nulstillede min karakter, som jeg køber, der kostede 900+, men jeg kan ikke bruge den og vil gerne købe igen, og min perle, som jeg køber karaktererne, er vendt tilbage til 0, plsss fik løst dette.
Selvom gameplayet var underholdende, blev denne nydelse ganske overskygget af den ulidelige mængde af annoncer, der blev kastet over mig. Selvfølgelig kunne jeg betale for at slippe af med disse annoncer, men hvorfor skulle jeg betale for noget, jeg kan få gratis ved bare at slå min wifi-forbindelse fra? Alt i alt giver jeg dette spil Adsplosion/10.
Det er et godt spil, men det, der afholder mig fra at ville give det fem stjerner, er priserne som hvem ville betale 2,00$ for 1 fyr, men jeg forstår, at du skal tjene penge på en eller anden måde, men at gøre gomu ssj blå og gete blå og gomu ultra kostede penge gjorde mig virkelig ked af det, men bortset fra det gode spil er det kun mig personligt
Spillet er fantastisk, skjoldet er en forsvarlig måde at kæmpe på. Kræfterne er fantastiske, men jeg vil have flere kræfter, ok du kan gøre, at gode spilkarakterer, mine er den bedste karakter af alle dem😉😐😃.
Det er forbløffende, jeg elsker goku ssj1 godt spil fortsæt med arbejdet. Det eneste, jeg vil have endnu flere karakterer, der går saiyan.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Action mhfb
Jeg er ikke rigtig god til at bedømme spil, men jeg vil prøve. Først vil jeg gerne sige, at det er sjovt at spille for startere som mig, men det er ikke sjovt, for når du fortsætter med at spille i historietilstanden, er det virkelig nemt at dræbe tegn, så gør noget ved det.
Jeg kan godt lide gameplayet, men annoncerne er bare sindssyge. Hver gang jeg fuldfører en mission, får jeg en annonce. Jeg forstår, at du har brug for pengene til at "forbedre" spillet. Jeg siger, at du bare er grådig. Reducer venligst. Du kan ikke engang købe super sayain 2, medmindre du ser 20 annoncer. Det er bare latterligt, så jeg giver disse 2 stjerner kun på grund af gameplayet.
Cats & Dogs 3D Gündelik pqci
Super Dragon Stick Duel fight - Stickman krigere: sjovt og vanedannende beat'em'up spil med ... Dragon shadow Stickman Fighting - Supreme stickman warriors:
Dette spil er svagt, fordi du gav nogle chefer mere magt, hvilket er svært for nogle af os at vinde
Forskellige stemmer til karaktererne ville være gode i stedet for gokus fight stemme, bortset fra at det er et rigtig godt spilopdateringer ville være godt
Spillet er ret godt. Det eneste problem er annoncer, men du kan løse det ved at slukke for dit internet. Karakterer er også gode, men nogle kræver penge at få. Efter min mening bør udviklere tilføje en funktion, hvor du kan købe disse karakterer med store mængder ædelstene eller guld. Det vil også være godt. Alt i alt er dette et fantastisk spil.
Dette spil er super fedt, vi kan bruge forskellige kombinationer på vores fjender. Men jeg tænkte, at hvis I tilføjer multiplayer i dette spil, fordi det ikke er så svært og udfordrende at kæmpe med AI. Hvis du vil tilføje multiplayer, bedes du venligst svare mig så tak.
Her er en anden god APP Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight 1.0.8 til Android 4.1+ og nyere. Denne APP er anført i Handling kategori af Google
For mange annoncer. Også AI-sværhedsgraden er brudt. Jo sværere sværhedsgrad. Jo mindre sandsynligt er, at dine kontroller reagerer, og AI giver mere skade end normalt.
Du skal opdatere dette spil på player vs player!!! Hvor mange kampe en spiller vandt og tabte. Du skal tillade spillere at tale med hinanden under kampe og tilføje publikum, mens vi kæmper i baggrunden, som opmuntrer os.